About Entry

  

Luahan Hati Dilepaskan .
Saturday, November 19, 2011 | 0 comments


Assalamualaikum ,, 

Setelah aku meng-usha blog zizie-teo, aku menangis . Ye, walaupun aku bukan dalam situasi itu tapi aku tumpang sedih . Dan Al-Fatihah kepada arwah . Aku pun tengah berada dalam situasi sedih lagi . Masih mengharap pada orang yang belum tentu masih sayang kan aku . Tadi kak long dia ade IM dengan aku kat Fb . Aku luahkan segala yang terbuku di hati aku . Kak long terkejut . Aku dah meng-agak sejak awal lagi . Aiza mintak maaf kak long . Ye, Aiza tahu Aiza tak sempurna . Tapi itulah kenyataan . Kak long tak memihak pada sesiapa . Cuma dia agak marah dgn Rafie . Kata dia Rafie buat keputusan melulu . Tapi nak buat mcm mane? Rafie lebih memilih Z*** . Aku kat sini berulang kali pegang pada janji dan tetap di hati yang aku tetap akan menunggu dia . Selama mane pun itu tetap janji aku . InsyaAllah kalau ade jodoh . Dan aku berharap dia jodoh ku . Segala ape yg terluah hari nih aku berasa lega . Penyelesaiannya? Kurang aku pasti . Cuma harus sabar menanti :)


Luahan Hati,
AizaShaziera